Revista Compa Nº 41

Galería fotográfica: Festival fin de curso 2015/2016

Galería fotográfica. Xogos do Ensanche 2016

Posted in Español, Galego, Noticias | Leave a comment

NOTA INFORMATIVO. ALUMNADO NUEVO.

Con el fin de informaros sobre la incorporación de vuestros hijos al Colegio en el próximo curso académico 2016/2017, convocamos a los padres/madres del nuevo alumnado a una reunión que tendrá lugar el MIÉRCOLES 15 de junio, a las 16:30 horas, en el aula de 3 años del Centro.

Dada la importancia de los temas a tratar (normas del Centro, período de adaptación, matrículas…) aconsejamos la asistencia.

LA DIRECCIÓN

Posted in Español, Noticias, Secretaría, solicitud de plazas | Tagged , | Leave a comment

NOTA INFORMATIVA. NOVO ALUMNADO

Co fin de informarvos sobre a incorporación dos vosos fillos ao Colexio no vindeiro curso académico 2016/2017, convocamos aos pais/nais do novo alumnado a unha reunión que terá lugar o MÉRCORES 15 de xuño, ás 16:30 horas, na aula de 3 anos do Centro.

Dada a importancia dos temas a tratar (normas do Centro, período de adaptación, matrículas…) aconsellamos a asistencia.

A DIRECCIÓN

Posted in Galego, Noticias, Secretaría | Tagged , | Leave a comment

Menú del comedor del Colegio y la Escuela Infantil para junio

Menú del comedor del Colegio Ludy para junio

Menú del comedor de la Escuela Infantil para junio

Menú del comedor del Colegio Ludy SIN GLUTEN, junio

Menú del comedor SIN CERDO, junio

Menú del comedor SIN LEGUMINOSAS para junio

Menú de TRITURADOS para junio

Posted in Comedor, Español | Leave a comment

Menú do comedor do Colexio e da Escola Infantil para Xuño

Menú do comedor do Colexio Ludy para xuño

Menú do comedor da Escola Infantil para xuño

Menú do comedor do Colexio Ludy SEN GLUTEN, xuño

Menú do comedor SEN PORCO, xuño

Menú do comedor SEN LEGUMINOSAS para xuño

Menú de TRITURADOS para xuño

Posted in Comedor, Galego | Leave a comment

Libros de texto, material escolar y fondo solidario.

Ha salido la orden por la que se regula la participación en el fondo solidario y las ayudas para adquirir libros de texto y material para el próximo curso 2016/2017.

Los vales para la compra de libros de texto (1º y 2º de E. Primaria) y para la adquisición del material escolar, se entregarán en la secretaría del Colegio del 12 al 15 de julio. Los vales que no se recojan en esas fechas, no poderán recogerse hasta la primera semana de septiembre.

Almunado de 3º a 6º del curso 2016/2017: no se entregarán vales sin tener entregado en el Centro los libros de texto adquiridos con las ayudas de 2015/2016 (último día 23 de junio).

FONDO SOLIDARIOEl 12 de julio se publicará, en el tablón de anuncios del Colegio, la lista provisional de solicitudes admitidas y excluídas en el fondo.

Después de dos días para reclamaciones, la lista definitiva se publicará el 15 de Julio.

Enlace a la orden publicada en el DOG

Para descargar el archivo completo:

Ayudas Libros y Material 2016-2017

Posted in Español, Noticias, Secretaría | Tagged | Leave a comment

Libros de texto, material escolar e fondo solidario.

Saíu a orde pola que se regula a participación no fondo solidario e as axudas para adquirir libros de texto e material para o vindeiro curso 2016/2017.

Os vales para a compra de libros de texto (1º e 2º de E. Primaria) e para a adquisición do material escolar, entregaranse na secretaría do Colexio do 12 ao 15 de xullo. Os vales que non se recollan nesas datas, non poderán recollerse ata a primeira semana de setembro.

Alumnado de 3º a 6º do curso 2016/2017: non se entregarán vales sen ter entregado no Centro os libros de texto adquiridos coas axudas de 2015/2016 (último día 23 de xuño).

FONDO SOLIDARIO – O 12 de xullo publicarase, no taboleiro de anuncios do Colexio, a lista provisional de solicitudes admitidas e excluídas no fondo.

Despois de dous días para reclamacións, a lista definitiv publicarase o 15 de jullo.

Enlace á orde publicada no DOG

Para descargar o arquivo completo:

Axudas Libros e Material 2016-2017

Posted in Galego, Noticias, Secretaría | Tagged | Leave a comment