Menú de la escuela infantil y del colegio para diciembre

COLEGIO DICIEMBRE

LUDY COLE DIC 16

ESCUELA INFANTIL DICIEMBRE LUDY GUARDE DIC 16

SIN CERDO DICIEMBRE SIN CERDO BERG ARUME DIC 16

TRITURADO DICIEMBRE TRITUS DIC 16

Publicado en Comedor, Español | Deixa un comentario

Menú da escola infantil e do colexio para decembro

COLEXIO DECEMBRO

LUDY COLE DIC 16

ESCOLA INFANTIL DECEMBRO LUDY GUARDE DIC 16

SEN PORCO DECEMBRO SIN CERDO  BERG ARUME DIC 16

TRITURADO DECEMBRO TRITUS DIC  16

Publicado en Comedor, Galego | Deixa un comentario

NAVIDAD-CONCILIACIÓN FAMILIAR

Navidad- Concialición vida familiar Archivo en pdf para descargar

NADAL-CONCILIACIÓN FAMILIAR

Nadal- Concialición vida familiar Arquivo en pdf para descargar

CIRCULAR INFORMATIVA

Arraigo y varios

CIRCULAR INFORMATIVA

Arraigo e varios

EXPOSICIÓN EN EL SALÓN DE ACTOS

Exposición de los trabajos premiados en el XVI certame de Poesía e Imaxe, organizado por la Coordenadora de Equipas de Normalización Lingüística de Ferrolterra. Desde hoy miércoles 9, y hasta dentro de 15 días, tendremos esta exposición itinerante en nuestro salón de actos. Entre l@s premiad@s hay dos trabajos de nuestro centro. Las familias podeis visitarla de lunes a miércoles en horario de tarde:

lunes y miércoles (16-17:30), martes (16-18).15036221_1266120730123938_6693887260122857007_n

EXPOSICIÓN NO SALÓN DE ACTOS

Exposición dos traballos premiados no XVI certame de Poesía e Imaxe, organizado pola Coordenadora de Equipas de Normalización Lingüística de Ferrolterra. Desde hoxe mércores 9, e ate dentro de 15 días teremos esta exposición itinerante no noso salón de actos. Entre os premiados hai dous traballos do noso centro. Os familiares podedes visitala de Luns a Mércores en horario de tarde:

luns e mércores (16-17:30), martes (16-18). 15036221_1266120730123938_6693887260122857007_n

Publicado en Galego, Noticias, Secretaría | Etiquetado | Deixa un comentario

AVISO SOBRE LA FIESTA DEL MAGOSTO.

MAÑÁNA VIENRES 4 de noviembre. MAGOSTO.
A pesar de que la probabilidad de lluvia para mañana por la mañana sigue existiendo pero muy baja, la actividad del Magosto se llevará a cabo de la misma forma a como estaba programada. El Local Social de San Mateo dispone de infraestruturas cubiertas en dónde realizaríamos las actividades en caso de chuvascos. Acordaos de que, para ésta, como para otras actividades fuera del colegio las niñas y niños deben llevar el chándal y atendiendo a las condiciones meteorológicas (abrigo y botas).Captura de pantalla 2016-11-03 a las 21.16.38

Publicado en Español, Noticias | Deixa un comentario

AVISO SOBRE A FESTA DO MAGOSTO.

MAÑÁ VENRES 4 de novembro. MAGOSTO.
Aínda que a probabilidade de choiva para mañá pola mañá segue existindo pero moi baixa, a actividade do Magosto levarase a cabo da mesma maneira a como estaba programada. O Local Social de San Mateo conta con infraestruturas cubertas onde realizaríamos as actividades en caso de chuvascos. Lembrádevos que, para esta, como para outras actividades fóra do colexio as nenas e nenos deben levar o chándal e atendendo ás condicións meteorolóxicas (abrigo e botas).

Captura de pantalla 2016-11-03 a las 21.16.38

Publicado en Galego, Noticias | Deixa un comentario